Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-15 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
26.08.2019
Trampolíny

Pojď si s námi zacvičit!

8 nejlepších trampolínových cvičení

Trampolíny se primárně nakupují, pro radost dětem a dalším členům rodiny.

Spolu se zábavou, trampolíny také poskytují obrovský zdravotní přínos : cvičení!

V době, kdy každé dítě, které vlastní mobilní telefon, notebook, tablet atd., Může být výzvou, může být součástí potřebného cvičení v rutině vyvíjejícího se dítěte.

Je mnohem snazší sedět na gauči a hrát PlayStation, Xbox nebo cokoli, co je nejnovější a největší herní konzolí.

 

Krása trampolíny (pro děti i dospělé) spočívá v tom, že získáte ohromné ​​množství aerobního cvičení, aniž byste si to uvědomili.

Cvičení již není tažením, bez sedu nebo sprintu, jen čistě zábavná skákačka.

Pro ty, kteří se chtějí věnovat své kondici na trampolíně na další úroveň, uvádíme níže několik nejlepších trampolínových cvičení.

 

Nejlepší trampolínová cvičení

Shuttle Jumps

Většina z vás si pravděpodobně vzpomene na „kyvadlovou jízdu“ v tělesné výchově. Jedná se o posuzování rychlosti a zrychlení. Shuttle Jumps používá stejnou teorii v tom, že skáčete z jedné strany trampolíny směrem do středu. Při udržování postranních poloh při skoku a přistání se posilují šikmé svaly, které jsou ve většině tréninkových cvičení příliš často ignorovány.

 

Knee Raises

Zvýšení kolen, přesně tak, jak napovídá název. Když skáčete a dosáhnete vrcholu svého skoku, zvedněte kolena nahoru směrem k hrudníku. Udržujte hlavu rovně a kolena se snažte dostat co nejvýš. Toto cvičení bude dobré jak pro vaše břišní svaly, tak stejně i pro kyčle. Střídání jedné nohy a dvou nohou bude také zaměřeno na různé oblasti břišních svalů.

 

Tajtrlíci

Pokud jste neslyšeli o raketoplánu v tělocvičně, určitě jste viděli skákat zvedáky. Skákací zdviháky jsou standardem téměř každé fyzické „zahřívací rutiny“. Stejný princip platí pro trampolínu, ale na trampolíně získáte jistě více vysílacího času ve srovnání se zemí. Je to skvělý způsob, jak zvýšit tepovou frekvenci a spálit některé kalorií.

 

Straddle Jump

Straddle skoky znají moc dobře všechny roztleskávačky. Když dosáhnete vrcholu svého bodu skoku, směřujte nohy na stranu (jako by to byl skákací zvedák), zvedněte nohy tak vysoko, jak jen můžete! Cílem je, aby se vaše nohy dostaly co nejvýš, a rukama se jich snažte dotknout. Dokončení tohoto cvičení může nějakou dobu trvat, nemluvě o zvýšené flexibilitě!:-)

 

Pike Jump

Pike skoky, nohy jdou ven na stranu; Cílem je, aby vaše nohy byly rovnoběžné se zemí a vaše paže by se měly natahovat dolů k prstům. Stejně jako u každého skoku to bude vyžadovat určitou praxi a flexibilitu.

 

Skok na lyžích

Jistě nebudete používat trampolínu v zimním období (pokud to není vnitřní trampolína). Udělejte si čas na procvičení svých lyžařských pohybů v přípravě na zimu. Střídavé nohy zepředu dozadu, napodobující pohyby běžeckého lyžaře. Toto je další skvělé cvičení, které vám pomůže při tréninku svalů kyčle.

 

Dřepy

Stejně jako název napovídá a cvičení se provádí v tělocvičně, nohy by měly být od sebe na šířku ramen a pokračovat do dřepu. Váš dřep by měl dosáhnout kolen 90 stupňů. Vzhledem k tomu, že trampolína je skákací / pružná plocha, bude v dřepu využívat mnoho stabilizačních svalů, které se jinak nepoužívají, jako by byly prováděny na zemi.

 

Skok tužka

Stejně jako všechny ty dny na skokanském prkně je skok na tužce mezi dětmi oblíbený. Udržujte nohy pohromadě po celou dobu skoku, natáhněte ruce vysoko nad hlavu, aby vytvořily tvar tužky.

 

Výhody cvičení na trampolíně

To je jen několik příkladů z řady cvičení, které lze dělat na trampolíně. Stále více atletů se obrací k trampolíně nejen pro cvičení, ale pro zdokonalení svého sportu. Například snowboardisté ​​​​mohou cvičit své skoky, převrátit se, otočit se mnohokrát, aniž by padali na tvrdý sníh.

Jak vidíte, trampolína může mít mnoho  využití J

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

     

 

Jsme SPECIALIZOVANÝ ESHOP zahradních trampolín, dětských hřišť, šlapací kárek pro děti i dospělé, bazénů atd.! V naší nabídce najdete designové, certifikované a bezpečné produkty. Zakládáme si na kvalitě!

 

    

 

 

 

 

Platba a doprava

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • Online platba kartou

Dopravce

  • Toptrans
  • PPL

 

Kontakty
Vaše podpora
Vaše podpora
(Po-Pá, 9-15 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz